Monday, 4 June 2012

Kenapa Aku Tak Penah Percaya Dgn Produk Kurus *Haramjadoh*

Aku tulis entry nie sbb mana la tau korg penah tertanya apasal aku anti sangat dengan produk kurus.. (Ye ker??)

Untuk pengetahuan korg aku dilahirkan dalam keluarga genetik gemuk. Hampir semua ahli keluarga aku ada masalah dgn berat badan. Sedara mara aku pun ada y gitew (tak semua la)..
Makanya dari tecit-tecit lagi aku dihidangkan oleh cerita pengalaman dorg dan kawan-kawan dorg menkayakan pengusaha produk kurus nie.. Tapi hasilnya tak de la beza mana pun.. Malah ada bertambah2 sihat walepatliat ada la.. Recycle nie berulang selagi  dorg tak kurus.. Adoi, kadang-kadang rasa nak goncang2 badan dorg sambil menjerit "PLISS WAKE UP"

Ditambah pulak hobi aku suka benar tgk tv dan membaca.. Melalui pembacaan di paper, aku penah terbaca cete pasal org mati or sakit setelah telan produk kurus. Mengucap panjang mek senah baca tauuu...dah elok2 sihat jadi sakit. Tu namanya cari penyakit.. Nauzibillah

                                   meremang vulu ku

Melalui tv pulak, aku suka benar melayan talk show Oprah.. masa time tu Oprah dlm usaha turunkan berat melalui trainer merangkap kawan dia Bob Greene (skrg berat dia dah naik katanya sebab ada penyakit). Oprah rajin buat segment mengenai kesihatan, diet, weight loss dan success story.. Apa lagi, gigih aku terpaku depan tv tau dgn mulut bulat camnie "O"

                                                            pakcik bob n makcik oprah



Bila aku search info kt tenet, selalu gak aku terbaca testimoni omputih y before after. Rata-rata y aku jumpa mengaplikasikan gaya hidup sihat..jarangla sebab makan ubat kurus *haramjadoh*  

nah cete minah nie --> klik kt sini


So What to say anymore..??!! Nak suruh aku caya produk kurus ibarat suruh aku gali kubur aku sendiri..nangehhhhhh.... 



0 comments:

Post a Comment