Wednesday, 26 September 2012

Gastrik Oh Gastrik

Meh BBQ Perut

Adoi.........pedih perut ku......lantas aku mengerkot macam tenggiling sambil menekan perut... ini la situasi aku dlm beberapa hari nie.. rasanya dah 5/6 hari kot aku kena gastrik nie... semua nie gara-gara MAKAN LEWAT.. 


aku memang ada gastrik sejak kanak-kanak lagi..dedulu lagi la tak tahan sampai berguling-guling, siap kena bertungku macam org pas bersalin gitew..hahaha.. tapi aku jarang la kena gastrik nie..dlm setahun sekali mcm tu la (serupa raya udah..hehe).. Al-kisahnya dalam seminggu nie aku dok sorg2 kat rumah, maka aku jadi malas sikit nak makan..memang aku masak,sbb tu bebaru nie aku rajin update menu sihat.. cuma nak makan tu aku dok tangguh sampai kebuluran tahap somalia baru nak g makan..hahaha... 

Akibatnya dapat la gastrik.. ingatkan kejab, lama pulak kena..adoi sabar jer la..memang tak daya nak senam ..jadual workout tinggal jadual jer la..hahaha...now i learn my lesson, kena lebih berdisplin part makan.. Alhamdulillah hari nie dah kurang sakit.harap2 sok akan kembali cergas mergas..hehe.. 


1 comments:

Kenari Putih said...

Hahaha, tak tahan tang ayat cik bon-bon kebulur mm somalia baru nak makan... Hahaha...

Post a Comment