Saturday, 1 December 2012

Berdatim dgn Strong Couple

ini gambar hiasan semata-mata..ekeke

Salam...

Minggu lepas aku dapat msg dari strong woman, diane sera.. kebetulan beliau ada di Penang atas urusan kerja..Sebelum pulang ke kl, sempat la aku bejimba-jimba bersama beliau dgn zaki khan pun diseret sekali..huhu..sebagai sorg blogger y masih tahap benih nie, aku terasa sgt humble bila bertemu dgn dorg y merupakan antara individu memperjuangkan fitness di Malaysia nie sekaligus menjadi periuk nasi dorg.. rasa mcm tak percaya jer bila dorg sudi berjumpa dgn aku y still menirap dlm dunia fitness..terutama pokcik zaki y dah bertahun lamanya berkecimpung dlm arena fitness, banyak asam garam beliau dah telan.. *tengok biceps tebal beliau udah cukup..hehe.. 


Banyak perkara y kami borakkan, antara y menarik minat aku ialah perancangan masa hadapan mereka dalam bidang fitness *bestnya dpt keje y memang hobi kita* Walaupun baru pertama kali jumpa, mereka sangat ramah tamah terutama si diane sera macam bunny energizer sedangkan pokcik zaki  time tu mata dah lalok jer..huhu.. sempat lagi si dianse sera meng-ushar bonbon ku...*aipp aipp*.. Memang awal lagi dia dah warning maklum la aku kan cik bonbon..muahaha.. jenuh woo aku cari baju bersopan sikit nak mencover bonbon ku...  Secara live kecik jer diane sera nie, flip tayar 150kg tak de masalah..kecik-kecik cili padi gitew.. so org pmpn jangan ler takut main besi hokey takkan besar mcm badang punya la..haha.. 

p/s: diane sera aku nak picit biceps ko tapi malu pulak depan pokcik zaki..kang mcm lesbonita pulak..haha

walaupun aku paling besar, terasa kecik bila dgn dorg y byk pengalaman nie
*pakcik zaki takde sbb dia jadi tukang snap pic..hehe

4 comments:

Gorjes Ke?? said...

mereka kapelkah?

cik bonbon said...

yup.. sah kapel...
huhu..

Gorjes Ke?? said...

oh sebab aritu deny

cik bonbon said...

huhu..masa tu baru2 kot..
skrg tak leh nak deny..terang lagi bersuluh

Post a Comment