Wednesday, 17 July 2013

Progress JulDes: Laporan Minggu Pertama


Hai hai hai Malaysia...
Sudah cukup seminggu kita berpuasa... Ada yang dah ponteng puasa ker? hehehe.. Seperti yang dijanjikan ini result dalam seminggu utk Progress JulDes. Syukur alhamdulillah ada perubahan.. Tapi aku tak da la excited sangat sebab faham-faham la bulan puasa  biasanya memang berat akan turun. Kebanyakkan yang turun air dan otot.. Ok nie final resultnya




Start (7/7)
1st Week (17/7)
Total Loss
WEIGHT (KG)
85.7
84.7
1
BODY FAT (%)
45.8
45.6
0.2

Orang lain bulan puasa turun lagi banyak, aku turun 1kg ja..mmm..ada gak rasa frust tapi apa2 pun at least bf aku turun..itu y penting sekali.. huhu.. Aku kena berusaha dgn lebih keras sebab part makan susah sikit nak jaga maklum la mak masak sedap-sedap waktu buka puasa..hehe..  Nway ini pulak bacaan untuk ukuran badan.. Bagi ukuran badan aku akan update utk sebulan sekali sebab inches selalunya turun slow sikit.. Aku tak ambik semua bacaan cuma untuk pinggang dan bonbon.. Sebabnya situ senang nak ukur dan paling ketara kalau turun berat.


Inches
Pinggang
34
BonBon
47.5

Nampak ketara kan bonbon aku besar yahamat......nangessssssss dgn lebat... sob..sob..sob.. 

Nah bonbon hakak yang melatopp nie..


0 comments:

Post a Comment