Friday, 5 July 2013

I Miss my old jeans

my jeans in my dream
Aku sebenarnya frust... sejak lelemak jahat menempek kat badan aku, jeans lama aku dah ketat.. aku terpaksa beli suar jeans baru yang lebih besar... rasanya dalam awal tahun nie boleh pakai lagi.. start 3 bulan aku keje sini terus ketat nauzubillah... sampai kan nak bernafas pun tak boleh..nak bersin pun takut, kang terpelanting butang jeans tu..huhu


Aku dah try sarung balik jeans lama nie.. nasib baik boleh masuk tapi tak leh kancing..habis takkan nak biar jeans tu terbuka kang ada org jerit "kedai kopi terbuka" zaman kanak2 suka buat ayat camni.. 



Kali nie aku bertekad akan berusaha utk dpt pakai balik jeans lama ku.. lepas tu buat aim baru pulak..pakai jeans size lagi kecik dari nie.. muahahaha....




Ni la jeans lama ku
Jeans nie beli on the spot dek kerana jeans aku terkonyak. Ceritanya disebabkan jeans sebelum ni longgar lalu tersangkut kt pintu kereta. (masa nie badan dlm proses mengecik).. Peh tu, prakkkk bunyinya waktu aku nak kuar dari kereta. berdekah kawan aku gelak..terseksi aku tanpa rela, bayangkan atas tertutup bawah terbuka ...mcm setazah rocks gitew... bila kenang balik rasa kelakar pun ada.. huhu.. sekarang jeans nie bersidai dalam almari dek kerana tak mampu nak pakai dah.. i miss u my old jeans..






1 comments:

Kenari Putih said...

Hahaha... Peristiwa tak dapat dilupakan... Kak lepas anak2 mmg dah tak boleh pakai dah jeans kak size 24-25 tu.. La ni pakai jeans size 26-27. Haha... Dah jenoh tggu mengecik... Tak mengecik jugak, jadi jeans tu bg adik ipar je lah sbb dia tecik saja... Hihi

Post a Comment