Tuesday, 16 July 2013

Post ke-100!!! wooit wooit..


Tak sangka dah masuk post yang ke 100 blog SemutSamba nie..yahooo...!! Fuhh banyak gak post aku tulis... rajin gak aku nie walaupun malas sebenarnya..hahaha.. Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi membaca serta menyokong Semutsamba.. *tunduk gaya jepun*. Pada awal aku mula mengarang blog ni tak terfikir pun ada yang sudi nak follow blog yang tak seberapa ini.. Alhamdullillah dah ada 48 followers dan mungkin beberapa yang silent reader.. I LUV UOLSS.. Aku janji *tengok tapak tangan ni* InsyaAllah selagi jari ini berdaya menari atas keyboard dan selagi tidak kekeringan idea aku akan mengarang lagi.. Akan tetapi faktor utama adalah bergantung pada tahap kerajinan dan tahap kelapangan masa..huhu..

Hari nie aku nak share tshirt baru .. tshirt ni order kat geyin.. geyin n the gang design tshirt nie, asalnya untuk digunakan sebagai baju rasmi Pertandingan Kettlebell kat kota Singa. Alang-alang tu geyin buka untuk tempahan. Ada pelbagai warna, aku pilih warna peach..sekali sampai warna oren JPAM.. mesti org ingat aku JPAM kalu aku pakai nie..hahaha.. Baju ni sedap dipakai, design pun menarik.. aku suka aku suka..!!


Single swing,  Single Jerk, Double Jerk 

Bagi yang tidak tahu, Girevoy Sport Kettlebell merupakan salah satu mazhab kettlebell.. Mazhab nie lebih kepada endurance. 


belakang tshirt

ayat-ayat perangsang

Suka yang nie..Chumels sangat..

2 comments:

Cik Adek Manes said...

Tue ayat Mohammad Ali.. Nice gaks wane oren nie.. membara² semangat gittew..

cik bonbon said...

haha... membara-bara semangat JPAM... sedia berkhidmat setiap masa..hehe

Post a Comment