Tuesday, 25 November 2014

Jom Masuk Bengkel Kurus Pertama Seumpamanya di Malaysia




Salam Semua..

Sebenarnya ada benda syok nak offer kt hangpa semua ni..meh kakak2, adik2, abg2, pakcik2, nenek2..

Terutama warga utara...!!

Selama ni kan aku selalu baca ja blog Susu Sejat kerana ilmu y ada didalamnya terlalu la banyak dan percuma... Akhirnya setelah sekian lama bro Susu Sejat nak buat tour untuk turunkan ilmu dan tips2..
Memang aku excited tak terkata la.. Maka aku dan kwn2 aku berusaha utk membawa ilmu itu dtg sendiri secara langsung ke penduduk utara..

Sebab aku fikirkan aku ni keje swasta.. umur makin meningkat.. berat makin naik.. selalu gak putus asa dgn diri sendiri terutama bila tgk lemak2 bertaburan di merata2 badan ku.. huhu.. sepanjang aku dok kt Penang ni, tak penah jumpa bengkel kurus y macam ni.. kalu ada pun bengkel Kevin Zahri, itu pun cover sikit2..takat basic pemakanan dan buat circuit training..aku dah p, aku tau la..tapi tak sempat nak tulis dlm blog..hehe
Kali ni bro Susu Sejat bawak sekali dgn bro Bahagia (nama sebenar), dia ni cover part senaman dan jugak part psikologi.. dia dah lama dah jadi trainer dekat 10 tahun... y bagusnya dia pun pakar dalam sport injury.. aku sedar aku ni senang sangat sakit lutut.. stress rasanya nak senam tapi lutut dok denyut sampai nak solat pun susah.. satu lagi part psikologi memang aku failed dgn cemerlang.. selalu ja hangat2 tahik ayam tandu.. memang aku tau aku perlu kan sgt2 hadiri bengkel ni...hangpa lak mcm mana???

Part makan jgn risau, akan di cover.. 3 kali makan yuuuu.. mesti la aku y deal dgn org katering..wakakaka.. Nota pun disediakan... pendek kata bawa diri dan hati hangpa ja.. dah nama pun bengkel, so tempat terhad 30 orang sahaja.. kerana ada praktikal sekali.. so tak leh ramai2, kalu ramai2 nanti jadi ceramah.. 

Aku tau tarikh ni org bz dgn kenduri dan cuti sekolah, tapi time ni ja bro Bahagia free.. Cuma satu je aku nak pesan.. kalau hangpa rasa benda ni berbaloi boleh guna hingga ke hari tua.. jangan lepaskan peluang ni.. Selama ni kalu ada kelas kurus pun berasaskan produk.. ni 100% natural dijamin... aku nak sihat sampai tua, at least bila tua nanti nak ibadat pun senang tak susahkan  org..tul tak...!! 

Meh cete sikit biodata depa..

Muhamad Bahagia b. Jemali
HasrizulHashim (Joy Kalonas)
-Pakar Senamandan Psikologi

-Jurulatih Peribadi, TerapiSenaman, 
Pengamal SMART (Spinal Motion  Alignment and
Restoration Technique)

-Pakar dalam bidang postur,
pegerakan(biomekanik) dan pencegahan
kecederaan

-Pengalaman lebih 10 tahun

FB: https://www.facebook.com/pages/My-Body-Fit-Camp/801852026497742
-Pakar Pemakanan dan Diet

-Berpengalaman mengendalikan blog kesihatan
dangaya hidup sihat selama 5 tahunber tajuk
“sususejat.com”

-Pernah obese dan berjaya menurunkan berat
badan sebanyak 40kg dalam tempoh 10 bulan

Blog: www.sususejat.com
FB: https://www.facebook.com/sususejat
Twitter: https://twitter.com/sususejat

1 comments:

arry said...

32...32..hahahaha..

Post a Comment