Sunday, 2 August 2015

Buka Buku Baru

Assalamualaikum..

 Yeahhhh.... Blog dah berwajah baru....

 Tema hitam, ungu dan putih....

Warna kegemaran ku... Aku dah bosan dgn blog lama tu..

 Dah bertahun tak bertukar...

 Sesuai dgn azam baru..

 Maka kita buka buku baru.. Lupakan yang dulu..

Marilah kita pandang ke depan..

 Salurkan energy positif...

 Mak aii.. tak tido semalaman aku semata mata nak siap kan blog ni... Aku sebenarnya hampir-hampir nak tutup blog ni..

 Tapi rasa sayang lak banyak benda aku dah taip kat blog ni..

 Takpa la aku teruskan je la.................... dengan semangat MEMBARA



3 comments:

arry said...

Aku suke lg blog yg dulu...yg nih rase angker la...

cik bonbon said...

arry..

tak sangka ko baca lagi blog aku nih..
ingatkan dah tak da sapa2 nak tgk..
memang blog dulu ceria..
skrang a bit dark.. ala2 macam nak balas dendam gitew..
amacam ko mesti terkejut kan..??
hehehe...

arry said...

Slalu gak singgah, aku suke baca blog ko..harap ko dapat balik semangat utk menulis..

Post a Comment